Ακολουθεί παράθεση δημοσιεύσεων που έχουν γίνει στα πλαίσια της διδακτορικής έρευνας. Η σελίδα αυτή θα ενημερώνεται κατά την πορεία της διενέργειας των ερευνών με όποιες νεώτερες δημοσιεύσεις προκύψουν. Σε περίπτωση που δεν έχετε πρόσβαση και θέλετε κάποιο από τα αναφερόμενα κείμενα των δημοσιεύσεων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (βλ. Επικοινωνία) να σας το στείλουμε.
Σε εθνικά επιστημονικά περιοδικά
- Πουλάκης, Ε., & Πολίτης, Π. (2019). Συστήματα αξιολόγησης της Υπολογιστικής Σκέψης στην εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 12(2), 99-119.
Σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά
- Kanaki, K., Kalogiannakis, M., Poulakis, E., & Politis, P. (2022). Investigating the Association between Algorithmic Thinking and Performance in Environmental Study. Sustainability, 14, 10672, 1-16. https://doi.org/10.3390/su141710672
- Kanaki, K., Kalogiannakis, M., Poulakis, E., & Politis, P. (2022). Employing mobile technologies to investigate the association between abstraction skills and performance in environmental studies in early primary school. International Journal of Interactive Mobile Technologies (i-JIM), 16(6), 241-248. https://doi.org/10.3991/ijim.v16i06.28391
Σε διεθνείς επιστημονικούς τόμους
- Poulakis, E., & Politis, P. (2021). Computational Thinking assessment: Literature review. In T. Tsiatsos, S. Demetriadis, V. Dagdilelis, & A. Mikropoulos (eds), Research on e-Learning and ICT in Education: Technological, Pedagogical and Instructional Issues (pp. 111-128). Swirzerland: Springer. http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-64363-8_7
- Poulakis, E., & Politis, P. (2020). Teaching Computational Thinking: Unplugged Tools and Methodologies. In M. Kalogiannakis & S. Papadakis (eds), Handbook of research on tools for teaching computational thinking in P-12 education (pp. 200-236). Hershey: IGI-Global. https://doi.org/10.4018/978-1-7998-4576-8.ch009
Σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια
- Kanaki, K., Kalogiannakis, M., Poulakis, E., & Politis, P. (2021). Assessing algorithmic thinking skills in early primary school amid environmental studies. In NARST 94TH Annual International Conference.